Spørgsmål og svar
Herunder finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.
Forsendelse
Vores normale leveringstid er 1-2 arbejdsdage.
Alle forsendelser bliver sendt med Postnord, og er med omdeling til PakkeBoks eller den ønskede leveringsadresse. Alle forsendelser sendes som brev eller pakke med trackingnummer og som reelt med levering næste hverdag (ved bestilling før kl. 17:30)
Fortrydelse og returnering
Hvis du ringer lige så snart du har sendt din bestilling, kan vi måske nå at stoppe den.
Der er dog ingen garanti, da vores lager arbejder hurtigt med at håndtere alle ordrene.
Hvis bestillingen er sendt og lageret er gået i gang med håndteringen, kan vi ikke stoppe ordren og så gælder vores returvilkår, fortrydelsesret osv.
Du bedes kontakte vores kundecenter via mail.
Vi tilbyder altid 30 dages fuld fortrydelsesret.
Ønsker du at benytte dig af dine fortrydelsesret vil vi bede dig om, at udfylde denne formular som du finder her -> Reklamation / fortrydelsesret formular
Betaling
Hos AV-ZHOP. kan du betale med følgende betalingskort:
VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.
Alle beløb bliver først hævet når varen er sendt fra vores lager.
Ja, alle priser på AV-ZHOP. er inklusiv 25% dansk moms.
Reklamation / fejl og mangler
Skulle du mod forventning modtage en pakke der ikke indeholder det du havde bestilt, eller hvis der mangler nogle varer, skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan få bragt det i orden. Vi vil herefter sende dig det rigtige – selvfølgelig uden ekstra omkostninger for dig.
Ved defekte varer eller formodning herom bedes du enten udfylde vores formular som du finder her -> Reklamation / fortrydelsesret formular
Eller ved at sende os en email til hej@av-zhop.dk med følgende:
- Fejlbeskrivelse.
- Det ordrenummer som da varen blev købt.
For at afhjælpe eventuelle fejl, kan vores kundeservice også kontaktes inden du sender din reklamation.